Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Grao en Arquitectura |
Asignaturas |
Proxectos 8 |
Planificación |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos 8 | Código | 630G01036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Análise de fontes documentais | A1 A7 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 0 | 11 | 11 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A2 A7 A10 A34 A35 A36 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 4 | 10 | 14 |
Discusión dirixida | A1 A2 A7 A25 A34 A35 A36 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B10 B11 B12 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 5 | 0 | 5 |
Esquemas | A1 A7 A10 A34 A35 A36 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 0 | 7 | 7 |
Obradoiro | A1 A2 A7 A10 A25 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 15 | 21 | 36 |
Traballos tutelados | A1 A2 A7 A10 A25 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 14 | 21 | 35 |
Proba obxectiva | A1 A2 A7 A10 A25 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 1 | 0 | 1 |
Portafolios do alumno | A1 A2 A7 A10 A25 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 0 | 20 | 20 |
Sesión maxistral | A1 A2 A7 A10 A25 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 15 | 0 | 15 |
Actividades iniciais | A1 A10 A34 A35 A36 A37 A38 A47 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B18 B20 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 | 2 | 0 | 2 |
Atención personalizada | 4 | 0 | 4 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
|