Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Grao en Estudos de Arquitectura |
Asignaturas |
Xeometría Descritiva |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Xeometría Descritiva | Código | 630G02003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Desenvolvemento da capacidade de imaxinación e lectura espacial, tanto para que o alumno poida imaxinarse no espazo un obxecto representado no plano, coma para que poida representar no plano o previamente imaxinado no espazo, é dicir, estimular a aprehensión espacial ou "ver no espazo" | A1 A3 A4 A5 A6 A10 A63 |
B1 B4 B5 B12 |
C2 |
Achegar rigor xeométrico á representación e análise do espazo arquitectónico, sen esquecer que o proceso creativo do arquitecto se basea fundamentalmente na súa capacidade racional de percepción do espazo | A1 A2 A3 A5 A10 |
B1 B4 B5 B12 |
C3 |
Estudo dos diferentes Sistemas de Representación gráfica de aplicación no campo arquitectónico, a partir dos seus fundamentos teóricos, cun afondamento diferenciado en función da súa operatividade, baseándose na selección do sistema máis adecuado en cada caso concreto | A3 A5 A10 A63 |
B4 B5 |
C3 C6 C7 |
Desenvolvemento da expresividade mediante proxeccións intencionadas, perspectivas e trazado de sombras, útiles noutros ámbitos da formación arquitectónica | A2 A3 A4 A5 A6 A63 |
B4 |
C3 C6 |
Introducir o alumno no coñecemento de exemplos arquitectónicos de interese que vaian formando a súa cultura arquitectónica, facéndoo ver que o seu obxectivo é a Arquitectura e non o debuxo en abstracto | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A10 |
B1 B5 B12 |
C1 C4 C5 C8 |
Introducir o alumno na representación da arquitectura mediante procesos informáticos, concretamente a utilización de programas CAD 3D | A1 A2 A3 A4 A5 A63 |
C3 |
|