Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Grao en Estudos de Arquitectura |
Asignaturas |
Hábitat Básico |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Hábitat Básico | Código | 630G02062 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Quinto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
INTRODUCCIÓN Ó TEMA ESPECÍFICO DO CURSO | Introducción. Organización, obxetivos e metodoloxía. Cada curso a asignatura, céntrase no estudo dun tema monográfico, que pode ser a obra dun arquitecto, ou ben un tema de arquitectura xeralista. Éste tema será presentado ao comenzo do curso. |
INTRODUCIÓN Á ANÁLISE GRÁFICA DA ARQUITECTURA | A que chamamos proxecto arquitectónico Aprendendo a ler un proxecto. Conceptos básicos para una introdución á análise O diagrama como xeito de expresión |
ANÁLISE FUNCIONAL | O contido funcional do feito arquitectónico. A estrutura funcional como base da arquitectura. Características das circulacións. Tipoloxía. Tipo e Modelo |
ANÁLISE ESPACIAL | O espazo e a luz como esencia da arquitectura. A percepción da arquitectura a través dos seus percorridos. Estratexias para a representación do espazo e a súa análise. |
ANÁLISE LUMÍNICA | O espazo e a luz como esencia da arquitectura. Estratexias para a representación da luz e a súa análise. A luz como revelación dos espazos interiores Luz natural directa, reflectida, difuminada, ensombrecida. O control da luz e as novas tecnoloxías. |
ANÁLISE TOPOLÓXICA | O “genius loci”. A elección do lugar A adecuación ao emprazamento: tensión e harmonía. Espazos interiores, espazos exteriores: relacións. |
ANÁLISE CONSTRUCTIVA | O sistemas constructivo na materialización e significado da arquitectura. |
ANÁLISE TECNOLÓXICA | O sistema tecnolóxico na materialización e significado da arquitectura. A pel na conformación tectónica da arquitectura. |
ANÁLISE FORMAL | Recoñecendo a aparencia visual dun obxecto. A forma como principio e a forma como consecuencia. O proceso xenerativo da forma como relación entre a masa, o espazo e a superficie. Xeometría: proposta gráfica para a ordenación morfolóxica. O concepto de módulo. |
|