Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Subjects |
Educational Changes and Innovations: from Educational Policies to School Practice |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Educational Changes and Innovations: from Educational Policies to School Practice | Code | 652439029 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A2 | Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos críticos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A7 | Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas. |
A8 | Ser capaz de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento, a innovación nos procesos educativos, a avaliación e o cambio. |
A9 | Ser capaz de aplicar os métodos e técnicas da avaliación de competencias profesionais como instrumentos de diagnóstico en orientación profesional. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B4 | Traballar de forma colaborativa. |
B7 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|