Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Intervention in Language and Communication Difficulties in A.S.D. and some Computerized Proposals fo | Code | 652498031 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer as tecnoloxías de apoio relacionadas coa comunicación aumentativa e alternativa | AJ4 |
CJ8 |
|
Utilizar e aplicar dispositivos e programas informáticos específicos para a intervención en persoas con patoloxías da linguaxe | AJ5 |
BJ3 |
CJ6 |
Coñecer os requisitos de comunicación das persoas e adaptar as tecnoloxías de apoio axeitadas para resolver as súas necesidades | AJ4 |
CJ8 |
|
Identificar as fontes de información de aplicacións gratuitas e comerciales para resolver posibles problemas de comunicación | BJ1 BJ4 |
||
· Conocer os principios xerais da intervención nas alteracións da linguaxe e a comunicación nos TEA | AJ8 |
CJ6 |
|
· Conocer e aplicar os principais modelos e técnicas de intervención nos TEA, con especial referencia ao ámbito da linguaxe e a comunicación. | AJ8 |
CJ6 |
|
·Diseñar, implementar e avaliar intervencións na área da linguaxe e a comunicación en TEA nos ámbitos familiar, escolar e clínico, e en colaboración con outros profesionais. | AJ8 |
CJ6 |
|
· Capacidade de organizar e planificar | BJ1 BJ4 |
CJ6 |
|
· Resolver problemas en forma activa | BJ1 BJ4 |
CJ6 |
|
XERAIS DA MATERIA Poden informar sobre os principios xenerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación. Poden describir as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. Son capaces de aplicar os modelos e as técnicas de intervención. Poden describir as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. Son capaces de realizar unha intervención en trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe os trastornos específicos da linguaxe escrita; as dificultades de lectura; os trastornos da fluidez do fala; as disartrias; as disfonías; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo selectivo y as inhibicións da linguaxe. Son capaces de facer unha planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación. Posúen os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. | AJ4 AJ5 |
BJ2 BJ4 |
CJ7 CJ8 |
|