Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Designing training plans |
Contents |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Designing training plans | Code | 652511218 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Características, etapas e funcións da formación en distintos contextos. | Perspectivas de análisis da formación. Expectativas e motivacións cara á formación. Limitacións e problemas asociados á formación. |
Componentes dun modelo de formación. | Fundamentación, obxectivos, contidos, modalidades, recursos e avaliación. |
Modalidades e estratexias de formación | Técnicas formativas desde unha perspectiva tecnolóxica. Técnicas formativas desde unha perspectiva deliberativa. |
Planificación, seguimento e avaliación de programas e accións formativas. | Escenarios e ferramentas para o deseño da formación. Estratexias de implementación da formación. Formatos de avaliación e impacto da formación. |
Deseño da formación en líña | Fundamentos psicopedagóxicos para o deseño da formación en liña. Entornos virtuais de ensino-aprendizaxe. Modalidades de formación en líña: Moocs, PLE e outros sistemas de ecoloxías de aprendizaxe. |
Roles e tarefas do formador | O formador coma experto e coma asesor. A formación de formadores. Aprendizaxe e identidade profesional dos formadores. Roles e tarefas do formador en liña. |
|