Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Convivencia. mediación e resolución de conflitos |
Contidos |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Convivencia. mediación e resolución de conflitos | Código | 652512202 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Contextualización temporal, espacial e social da convivencia, mediación e resolución de conflitos nas institucións socioeducativas: unha visión de conxunto | 1a. Panorámica histórica. 1b. Perspectivas internacionais, estatais e autonómicas. 1c. A relación da convivencia nos centros educativos coa situación social actual. |
2. Marcos epistemolóxicos para abordar a convivencia nas institucións socioeducativas | 2a. Influencias epistemolóxicas. 2b. Alternativas ás epistemoloxías dominantes. 2c. Ideoloxía e discurso. |
3. Focaxes críticas sobre a praxe actual en torno á convivencia, a mediación e a resolución nonviolenta de conflitos nas institucións socioeducativas | 3a. Políticas educativas: macro e micropolíticas. 3b. Poder decisorio e participación: comunidade educativa, familias, tipos y niveis de colaboración e convivencia. 3c. O papel do conflito e da súa prevención e resolución nonviolenta nas institucións educativas. 3d. Ética e reflexividade no fomento, na organización e na praxe da convivencia. |
4. Perspectivas de futuro en torno á mellora da convivencia nas institucións socioeducativas | 4a. Desafíos socioeducativos. 4b. Formación e investigación. |
|