Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Avaliación de recursos e materiais didácticos |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Avaliación de recursos e materiais didácticos | Código | 652512210 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descrición xeral | Todo material co calificativo de educativo ou didáctico incorpora concepcións de qué é educar e de qué caracteriza a unha cidadanía educada, mais sen aludir claramente à explicita-lo dun modo detallado. Concepcións que implican xuiizos e valoracións sobre cómo é e deve ser o mundo, concepcións filosóficas, sociais, ideolóxicas, pedagóxicas e didácticas, polo tanto: unha seleción e organización da información que se presenta na aula, modelos da aprendizaxe adecuada, tipo de tarefas coas que se aprende, cómo organizar espazos e materiais, opcións sobre avaliación, roles do profesorado e do alunado, etc. A finalidade desta matéria é principalmente a de sacar à luz concepcións e modelos explícitos e ocultos e facilitar reflexións e valoracións críticas sobre a sua coeréncia e o seu valor educativo. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|