Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil |
Subjects |
ICT´s in Educational Innovation |
Methodologies |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | ICT´s in Educational Innovation | Code | 652534001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Document analysis | Indicaranse na aula as que teñen caracter obrigatorio e as que teñen un caracter opcional. |
ICT practicals | Asesoramento aos grupos de traballo para o manello das ferramentas tecnolóxicas. Basearanse no traballo con distintos recursos na rede, con distintos programas de software gratuíto e ferramentas de autor e coa pizarra dixital. Finalmente, a través da exposición na aula, cada grupo compartirá os traballos realizados cos demais grupos. |
Supervised projects | Atención personalizada para a realización das actividades ou tarefas e das lecturas correspondentes. |
Guest lecture / keynote speech | Realizarase ao inicio de cada unidade temática, ou cando através do seguimento do traballo de aula e individual, se perciba a necesidade de aclarar ou introducir conceptos esenciais ou novidosos. |
Online forum | Asesoramento aos grupos de traballo para o manello das ferramentas tecnolóxicas. Utilización do foro da aula virtual moodle da UDC. |
Student portfolio | O alumnado terá que realizar unha recolleita dos contidos elaborados na aula para a partir de aí, analizalos, interpretados e enriquecer as opinións propias coas achegas dos autores propostos na bibliografía adxuntada ou outros autores lidos polo alumnado. |
Mixed objective/subjective test | A proba mixta constituirá unha actividade final da materia con carácter avaliativo a través da que o alumnado deberá dar resposta a varias cuestións facendo un tratamento global e integrado dos coñecementos adquiridos, de acordo co conxunto de contidos abordados en torno ás diferentes dinámicas de traballo ao longo da materia. |
|