Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía |
Subjects |
Technology for professorship of secondary obligatory education |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Technology for professorship of secondary obligatory education | Code | 652602211 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 5 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Oral presentation | Presentación na aula dos traballos tutelados propostos polo profesor. |
Supervised projects | Traballos realizados polo alumno para aprofundar e afianzar os coñecementos sobre diferentes aspectos das tecnoloxías. Os traballos tutelados non serán necesariamente presenciais, facilitando así a súa realización para aqueles alumnos que non poidan asistir ás sesións presenciais ou o fagan de xeito parcial mediante a modalidade de matriculación a tempo parcial. A entrega e presentación dos traballos será flexible segundo as necesidades deste alumnado. |
ICT practicals | O alumno estudará a aplicación práctica dalgúns dos contidos teóricos vistos nas clases maxistrais. Nestas prácticas o alumno utilizará diferentes ferramentas propostas polo profesor. As prácticas non serán necesariamente presenciais, facilitando así a súa realización para aqueles alumnos que non poidan asistir ás sesións presenciais ou o fagan de xeito parcial mediante a modalidade de matriculación a tempo parcial. A entrega das prácticas será flexible segundo as necesidades deste alumnado. |
Workbook | Lectura de material bibliográfico e búsqueda de fontes de información para a realización dos traballos tutelados propostos polo profesor. |
Mixed objective/subjective test | Proba escrita de resolución de cuestións e exercicios prácticos sobre os contidos da asignatura. |
Guest lecture / keynote speech | Exposición dos contidos teóricos da asignatura dacordo cos resultados de aprendizaxe. |
|