Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Subjects |
Vocational training and labour market |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Vocational training and labour market | Code | 652606611 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | A18 A34 C6 | O alumnado elaborará un itinerario formativo e laboral basándose nun caso práctico, no que terá que incorporar as aprendizaxes adquiridas ao longo dos exercicios realizados na clase, entre os que se atopana a perspectiva de xénero e o estudo do mercado laboral | 40 |
Student portfolio | A16 A17 A18 A31 A34 C3 C4 C7 | O portafolio estará formado polos traballos realizados na clase e que están relacionados co estudo de caso, así como un informe final das aprendizaxes adquiridas no que se reflictirá: Aprendizaxes adquiridas na materia (que sabía /que aprendín/ en que seguir formándome); Relación/vinculación das aprendizaxes realizadas coas distintas materias cursadas no máster; Aspectos da materia para observar no Practicum; Reflexións sobre o traballo en grupo (estudo de caso) e aprendizaxes realizadas, avaliando o funcionamento do grupo e aos seus participantes; Reflexións sobre a materia e aspectos a mellorar | 40 |
Long answer / essay questions | A16 A17 A18 A29 C4 C7 | O alumnado desenvolverá un ensaio a partir dunha pregunta realizada | 20 |
Assessment comments | |||
ASISTENCIA O alumnado con asistencia regular, que non acuda a unha clase na que se realice algunha actividade, terá que facela individualmente e entregala no prazo indicado. O alumnado que non asistan ó 80% das horas de clase e/ou non presenta as tres tarefas de avaliación terá unha cualificación de non presentado na primeira oportunidade. Na segunda oportunidade, en xullo, deberán de presentar as actividades de avaliación non superadas. As persoas con matrícula a tempo parcial e con dispensa académica poderán acollerse á unha modalidade de avaliación específica. Para isto, antes do inicio da materia, terán que solicitar unha titoría para establecer o proceso de supervisión das tarefas. As actividades de avaliación son as mesmas que para o resto do alumnado, coa condición de que as actividades grupais serán individuais. REQUIRIMENTOS PARA APROBAR A MATERIA A cualificación final será o resultado das puntuación obtidas nas tres actividades de avaliación: 1)Portafolio do alumnado (4 puntos); 2) Estudo de casos (3 puntos); 3) Proba de ensaio (3 puntos). Para superar a materia é indispensable obter a metade da cualificación en cada unha das tres actividades. INTEGRIDADE ACADÉMICA PLAXIO: O plaxio en calquera das actividades realizadas durante a materia, incluído o portafolio, será, atendendo ó que se establece na normativa sobre avaliación da UDC, motivo de suspenso. FALSIFICACIÓN DUNHA SINATURA: Asinar na folla de asistencia por un/unha compañeira ou compañeiro ausente será penalizado coa perda de avaliación continua. |
|