Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Social Science Teaching II |
Learning aims |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Social Science Teaching II | Code | 652G02022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | Yearly |
Third | Obligatory | 9 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Recoñecer a complexidade na construcción do coñecemento histórico e social e a biodiversidade social e cultural. Adquirir habilidades para o manexo das distintas fontes de información orais, materiais, documentais, audiovisuais e informáticas. | A31 A33 |
B12 B13 B15 B23 B25 |
|
Analizar o campo de coñecemento da Historia e das Ciencias Sociais e a súa fundamentación interdisciplinar. | A31 A33 A34 A35 A36 |
B1 B3 B21 |
C8 |
Reflexionar sobre os valores que se transmiten desde as ciencias sociais e a súa importancia na formación do pensamento social e na aprendizaxe de actitudes e valores democráticos. | A14 A34 A35 |
B6 B18 B19 |
C4 C7 |
Coñecer o curriculum das ciencias sociais na educación primaria. Analizar as metas educativas, a selección e organización dos contidos, as extratexias de ensino e aprendizaxe e os criterios e formas da avaliación. | A17 A32 |
B2 B12 B15 B16 B22 B24 |
|
Transferir á práctica educativa o marco teórico co obxetivo de ser capaces de reflexionar sobre propostas didácticas innovadoras e desenvolver actitudes críticas e creativas fronte a experiencias didácticas presentadas na aula. | A17 A37 |
B1 B2 B16 |
|
Adquirir competencias para transferir á práctica os coñecementos teóricos e deseñar propostas didácticas innovadoras que melloren as prácticas de ensino e aprendizaxe das ciencias sociais no contexto educativo da etapa 6 a 12 anos. | A5 A17 A33 A37 |
B2 B4 B5 B9 B12 B14 |
C1 |
|