Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Counselling and Employment Policies |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Counselling and Employment Policies | Code | 652G03031 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Identificar e analizar o escenario sociolaboral e as políticas de emprego, recollendo e utilizando para isto a información a través das TICs | A3 A5 A8 |
B1 |
C3 |
Interesarse pola orientación profesional como medida activa de emprego na que pode intervir o/a educador/a social | A16 A17 |
||
Analizar, sintetizar e valorar criticamente as políticas de emprego actuais a nivel autonómico, estatal e europeo, manexando distintas fontes de información que lle permiten exercer unha cidadanía crítica e formular solucións orientadas ao ben común | A3 A5 A8 A15 A17 |
B1 |
C4 |
Deseñar a diagnose dunha comarca galega e propoñer alternativas de actuación desde a perspectiva do/a educador/a social | A3 A5 A15 |
B1 |
|
Deseñar un dossier utilizando as TICs no que se plasmen os resultados de aprendizaje adquiridos | A3 A5 |
B1 B2 |
C3 |
Integrar actitudes éticas e deontolóxicas ao valorar críticamente as políticas activas de emprego e ao transmitir criticamente a información desde o rol de educador/a social | A3 A5 |
B1 B5 B6 |
C1 |
Utilizar as TICs nos procesos de simulación de orientación das persoas desempregadas | A15 A17 |
C3 |
|
Interiorizar desde o punto de vista do educador/a social a importancia da cultura emprendedora como elemento alternativo ao traballo por conta allea, así como a importancia da formación ao longo da vida | A16 A17 |
C5 C7 |
|
Elaborar o seu itinerario formativo a longo prazo, incluindo as súas necesidades de formación no campo das TICs | A17 |
C3 C7 |
|