Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Inclusión educativa e adaptación do currículo |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Inclusión educativa e adaptación do currículo | Código | 652G04011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
A4Conocer e integrar os fundamentos educativos da Logopedia: Procesos de ensino e aprendizaxe | A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A10 A11 A12 A13 A16 A17 A19 A22 A23 |
B2 B3 B6 B16 B17 B18 |
C3 C4 C8 |
A14. Coñecer as funcións da Intervención Logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento | A1 A4 A6 A8 A9 A10 A14 A15 |
B1 B8 B13 B18 B19 B20 |
C4 C6 C7 |
A16 Conocer as características diferenciais da intervención logopédica no ámbito escolar | A4 A5 A8 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A22 A23 A25 A28 A29 |
B4 B9 B13 B18 B21 |
C3 C4 C6 |
A23 Coñecer, aplicar e valorar críticamente as técnicas pedagóxicas, así como os recursos metodolóxicos e didácticos para o ensino da linguaxe. | A15 A16 A25 A27 |
B1 B8 B9 B12 B15 |
C1 C8 |
A25.Coñecer a organización de institucións educativas, sanitarias e sociais | A4 A5 A8 A9 A11 A12 A13 A14 A15 A17 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A31 |
B4 B7 B9 B11 B12 B15 B16 |
C1 C2 C3 C4 |
A28 Adquirir un coñecemento práctico na intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares). | A11 A12 A28 |
B3 B15 |
C1 C6 |
A.29. Comprender o significado das adaptacións do currículo no marco dunha perspectiva inclusiva. | A4 A5 A29 A30 |
B5 B7 B15 B22 B23 |
C4 C6 |
B1. Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional | A7 A10 A17 |
C4 |
|
B3 Apreciar as distintas manifestaciones da diversidade. | A23 |
B5 B20 B22 |
C5 C7 C8 |
B4. Aprender a aprender | A22 A23 |
C7 C8 |
|
B6. Capacidade de adaptarser aos cambios | A14 A16 A23 A29 |
B8 B10 B11 B12 B15 B24 |
C8 |
B23 Traballar de forma colaborativa cos distintos profesionais que interveñen sobre o alumnado. | A14 A23 A25 A29 A30 |
B9 B15 B18 B23 |
C4 C5 |
B24 Traballar de forma interdisciplinar co profesorado e cos distintos membros dos departamentos de Orientación. | A4 A5 A23 |
B9 B12 B18 B19 B21 B23 B24 |
C4 C6 C8 |
B.25. Saber incardinar o apoio logopédico dentrro da estrutura complexa de apoios que precisan as persoas con discapacidade | A11 A21 |
B7 B17 |
C2 |
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | A6 |
C1 C2 |
|
C.2. Respetar a diversidade lingúistica do entorno social e realizar una intervención logopédica basada en este respeto, utilizando na rehabilitación a lingua de uso mais frecuente do suxeito. | A19 A32 |
B13 |
C8 |
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | A7 A10 A28 A31 |
B2 B3 B4 B5 B6 |
C7 C8 |
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | A30 |
B20 B21 B22 |
C4 |
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | A4 A5 A23 A24 A31 A32 |
B3 B4 |
C5 C7 |
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | A27 A31 |
B4 B5 |
C8 |
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | A23 A28 A29 |
B1 B5 B20 |
C3 |
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | A2 A3 A4 A11 A13 A15 A16 A21 A42 A65 A68 |
B4 B5 B7 B8 B18 B20 |
C3 C4 C7 C8 |
|