Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Behavioural Disorders |
Contents |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Behavioural Disorders | Code | 652G04019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Avaliación do trastorno específico da linguaxe |
1.1. Avaliación do trastorno específico da linguaxe (TEL): Obxectivos 1.2.Identificación temperá 1.3. Métodos de avaliación: entrevista, mostras de fala, informes e inventarios, probas estandarizadas 1.4. O proceso de avaliación da linguaxe no TEL |
Tema 2. Avaliación dos Trastornos da fluidez da fala: A tartamudez | 2.1.Introdución á Avaliación da fala e a linguaxe nas alteracións da fluidez 2.2.Avaliación diagnóstica 2.3. Avaliación funcional 2.4. Métodos de avaliación |
Tema 3. Avaliación do Déficit de atención con hiperactividade (TDAH) | 3.1. Introdución á avaliación do déficit de atención con hiperactividade 3.2. Avaliación xeral: intelixencia, linguaxe e aprendizaxe 3.3. Avaliación específica: hiperactividade/impulsividade e atención. 3.4. Avaliación funcións executivas no TDAH |
Tema 4. Avaliación do Mutismo selectivo e inhibicións da linguaxe. | 4.1. O proceso xeral da avaliación do mutismo selectivo 4.2. Selección das estratexias e instrumentos para a avaliación: entrevista, cuestionarios específicos e xerales, rexistro de observación 4.3. O rexistro de observación como método para a planificación da intervención |
Tema 5. Avaliación das Alteracións da linguaxe nol envelleceimento, trastornos dexenerativos e enfermedades mentales. | 5.1. Selección das estrategias de avaliación en función do tipo e gravidade da demencia 5.2. Avaliación neuropsicolóxica das demencias 5.3. Avaliación da linguaxe nas demencias |
SESIÓNS INTERACTIVAS | Uso de probas estandarizadas para avaliar oos compoñentes formais da linguaxe, tanto receptivas como expresivas, así como oos compoñentes funcionais no TEL. Métodos de avaliación cualitativa no TEL Análisis da fluidez na tartamudez Elaboración dun protocolo de avaliación da tartamudez Uso de cuestionarios, inventarios e probas estandarizadas empregados na avaliación da linguaxe no TDAH Uso de diversos procedimentos de avaliación empregados no mutismo selectivo Elaboración dun protocolo de avaliación da linguaxe nas demencias Elaboración de informes de avaliación |
|