Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Early Intervention Strategies |
Learning aims |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Early Intervention Strategies | Code | 652G04025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer, recoñecer e discriminar entre a variedade das alteracións | A7 |
||
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico en AT | A8 |
||
Coñecer e aplicar os modelos de intervención en at | A15 |
||
Coñecer as funcións da Intervención: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | A14 |
||
Coñecer e realizar a intervención logopédica en Atención Temperá | A18 |
||
Adquirir a formación práctica para o traballo individual, grupal, cooperativo e de mediación como facilitador. | A29 |
||
Adquirir ou desenvolver os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. | A31 |
||
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación | A32 |
||
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | B1 |
||
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. | B8 |
||
Destreza e empatía nas relacións interpersoais. | B14 |
||
Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinar. | B24 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Planificar estratexias de intervención logopédica en AT | A27 |
||
seleccionar de forma autónoma os recursos máis relevantes en AT | B5 |
|