Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Grao en Información e Documentación |
Subjects |
Legal Aspects of Access to Information |
Assessment |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Legal Aspects of Access to Information | Code | 710G02020 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Objective test | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 C12 C16 C17 | Contestación a cuestións relacionadas cos temas impartidos. O alumno escollerá entre a proba escrita e a proba oral. Tanto nunha como noutra haberá de responder a preguntas curtas e unha máis larga sobre un tema en xeral | 30 |
Case study | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 C19 | Contestación a probas sobre estudo de casos. | 10 |
Workbook | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 | Os alumnos deberán entregar un resumo das lecturas feitas | 10 |
Guest lecture / keynote speech | A1 A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C5 C6 C7 | A asistencia as sesión maxistrais é fundamental para o proceso de aprendizaxe | 30 |
Supervised projects | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C3 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C13 C14 C15 C18 | Valorarase a claridad de ideas na exposición dos traballos, a metodoloxía utilizada , e a definción tanto de obxetivo como de conclusións | 10 |
ICT practicals | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 | A utilización das TIC para a elaboración dos traballos tutelados é fundamental para a súa exposición e presentación | 10 |
Assessment comments | |||
A asistencia ás clases tanto expositivas como interactivas é fundamental para o entendemento e a aprendizaxe da materia, pero nesa asistencia inclúese a participación nas clases contestando as preguntas formuladas pola profesora, os resumos das lecturas feitas e tanto nestes coma nos traballos tutelados é fundamental a claridade de ideas na exposición dos traballos e das lecturas e o entendemento dos seus contidos.
"Aqueles/as alumnos /as |
|