Guia docenteCurso
Facultad de Humanidades y Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Fundamentos de Gestión de la Empresa de Moda
   Fuentes de información
Básica

Bibliografía básica:

BREALEY, R., MYERS, S., ALLEN, F. (2017). Principles of Corporate Finance (12th edition), McGraw Hill. 
CASTILLO A.M.; ABAD, I.Mª.; AGUIRRE, J.M.; GARCÍA, J.; MORENO, F. DE A.; RASTROLLO, Mª.A. (2003). Introducción a la Economía y Administración de Empresas. Pirámide. 
KOTLER, P.T., KELLER, K.L. (2016). Marketing Management (15th edition). Pearson. 
MAYNAR, P., BAÑEGIL, T., GALERA, C. (2008). La economía de la empresa en el espacio de educación superior. McGraw-Hill. 
ROBBINS, S.P., DE CENZO, D.A., COULTER, M.A. (2017). Fundamentals of Management: Essential Concepts and Applications, 10th edition.
TESTA, S., SAVIOLO, S. (2010). La gestión de las empresas de moda. Gustavo Gil. 

A profesora da materia poderá proporcionar bibliografía básica e complementaria para cada un dos temas.

Complementária

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes