Presentación oral |
B4 B8 B12 B15 C4 |
Exposición e defensa pública dos traballos elaborados. valorase a presentación, síntesis, adecuación ao tiempo dado, recollida completa de todos os puntos; síntesis, empreo de TIC´s e defensa das decisions tomadas e argumentacions. |
0 |
Aprendizaje colaborativo |
B1 B3 B4 B5 B9 |
-Unanimidade ou consenso na toma de decisions do grupo
- distribución e planificación do traballo, etc. Tamén se valorarán as competencias derivadas da actitude que serán presentadas aos alumnos ao inicio do curso: Liderezgo, traballo en equipo, pro-actividade, honestidade, etc. |
0 |
<p><strong>OPCIÓN A:<br /></strong></p><p><strong>40% da nota proven do examen. Outro 40% da entrega periódica de traballos e un 20% da actitude. Esta última será medida a través de indicadores diversos que son explicados ao inicio do curso, algúns mostranse nos traballos periódicos e outros nas actitudes e comportamentos na clase, e no propio examen, etc. a lo longo de todo o curso</strong></p><p><strong>Criterios</strong> para superar la materia é necesario obter unha avaliación favorable en cada unha das partes da materia (50%). A convocatoria de Xulio estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño: aqueles estudiantes que queiran presentarse ás mesmas deben ter entregadas antes do examen, todas as actividades prácticas da materia para poder ser avaliados. </p><p>En canto ao <strong>nivel</strong>: as transparencias e esquemas proporcionados en clase son o mínimo imprescindible para aprobar. Es dicir, non se admite un resumen de outro xa proporcionado polo profesor. Aqueles alumnos que opten a notas altas: sobresaientes ou matriculas, deben ampliar a materia cos seus propios apuntes, a bibliografía proporcionada, os traballos realizados en clase, os apuntes tomados nos días de exposión pública de traballos, etc.</p><p><strong>Importante: Observacións.<br /></strong></p><p>Como parte de los indicadores de la competencia HONESTIDAD, (la lista operativizada de competencias de actitud a valorar se ofrecerá a los alumnos a principio de curso) se dan las siguiente s indicaciones:</p><p><strong>Es posible restar puntuación <u>en las siguiente</u> convocatoria a aquellos alumnos que muestren ciertas faltas en la competencia: honestidad. Ejemplos:</strong></p><p><strong>-2 puntos a los alumnos que intenten copiar en el examen, entregen trabajos de otros años o que no hayan sido realizados por ellos.</strong></p><p><strong>-3 puntos a los alumnos que intenten influir en la decisión de la evaluación del profesor a fin de aumentar su nota mediante enchufes, o teniendo algún tipo de ventaja con respecto al resto de la clase. Bien sean ellos mismos quienes lo intenten o bien a través de una tercera persona que lo pida por ellos. </strong>En este aspecto no habrá diferencia entre que el alumno esté o no informado de que una tercera persona haya intentado pedir un crietrio favoreble para ellos. Se sobreentenderá, siempre, que el alumno está informado de ese intento de persuasión tendente a romper la ecuanimidad del profesor en las valoraciones; siendo el alumno el responsable y restando 3 puntos en esa convocatoria y también en la siguiente.</p><p><b>OPCIÓN B:</b> No caso de superar os 32 alumnos o sistema de avaliación será o seguinte:</p><p>A) Se manterán as mesmas observación e criterios xerais que para os sistema A.</p><p>B) - O 90% da nota provirá dun exame escrito.</p><p>- O 10% provirá de competencias derivadas de actitudes: tales como interés mostrado na asistencia e participación, honestidade, empatía, etc. Estas competencias serán descritas na presentación do curso ao inicio do mesmo.</p>
|