Teaching GuideTerm University College of Industrial Design |
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial |
Subjects |
Product and Market |
Sources of information |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Product and Market | Code | 771528006 | |||||||||||
Study programme |
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Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
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Basic |
Valencia López, Víctor. (2013). Entorno, mercado, clientes, producto y precio. Madrid : ESIC Kotler, Philip. (2017). Fundamentos de marketing . México: Pearson Educación Kotler, Philip. (2011). Marketing 3.0 . LID Editorial Serrano Gómez, S. y Serrano Domínguez, C. (2005). Gestión, Dirección y Estrategia de producto. Madrid : ESIC Alcaide, Juan Carlos (2015). Los 100 errores de la experiencia del cliente. Madrid : ESIC Ruiz de Maya, S. y Grande Esteban, I. (2013). Casos de comportamiento del consumidor. Madrid : ESIC |
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Complementary | |
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