Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Enxeñeiro Industrial |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Aplicar os fundamentos científico-técnicos das tecnoloxías industriais. | ||
A2 | Modelar matematicamente sistemas e procesos complexos de todos os ámbitos da enxeñaría industrial. | ||
A3 | Desenvolver, programar e aplicar métodos analíticos e numéricos para a análise de modelos lineais e non lineais de todos os ámbitos da enxeñaría. | ||
A4 | Participación en proxectos de investigación. | ||
A5 | Modelización matemática e computación en centros tecnolóxicos e de enxeñaría. | ||
A6 | Participación en proxectos multidisciplinares de enxeñaría industrial. | ||
A7 | Proxecto e cálculo de produtos, procesos, instalacións e plantas en todos os ámbitos industriais. | ||
A8 | Investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos industriais. | ||
A9 | Elaboración, dirección e xestión de proxectos en todos os ámbitos industriais. | ||
A10 | Planificación estratéxica de sistemas de calidade, de sistemas de produción e de xestión medioambiental. | ||
A11 | Dirección xeral, dirección técnica, dirección de proxectos de I+D+I en plantas e empresas industriais. | ||
A12 | Dirección, planificación e supervisión de equipos multidisciplinares. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Aprender a aprender. | ||
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | ||
B4 | Traballar de forma autónoma con inciativa. | ||
B5 | Traballar de forma colaborativa. | ||
B6 | Comportase con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B8 | Actitude orientada ao traballo persoal intenso. | ||
B9 | Capacidade de integrarse en grupo de traballo. | ||
B10 | Actitude orientada á análise. | ||
B11 | Actitude creativa. | ||
B12 | Capacidade para encontrar e manexar a información. | ||
B13 | Capacidade de comunicación oral e escrita. | ||
B14 | Manexo de sistemas asistidos por ordenador. | ||
B15 | Concepción espacial. | ||
B16 | Fixar obxectivos e tomar decisións. | ||
B17 | Analizar e descompoñer procesos. | ||
B18 | Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. | ||
B19 | Motivar ao grupo de traballo. | ||
B20 | Capacidade de negociación. | ||
B21 | Abertos ao cambio. | ||
B22 | Vontade de mellora continua. | ||
B23 | Positivos fronte a problemas. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|