Eventos científicos e/ou divulgativos |
A6 |
Participación activa en eventos científicos organizados. |
3 |
Aprendizaxe colaborativa |
A8 A10 A14 B11 B12 B2 B5 C4 C7 |
Realización de traballos en equipo |
3 |
Lecturas |
B9 C1 |
Presentación de trabajo sobre alguna de las obras propuests como lectura. |
3 |
A calificación final do alumnado farase do seguinte xeito: un 80% da calificación corresponderá ao resultado dunhna proba obxectiva teórica ou teórico-práctica; dos 8 puntos que vale esta proba obxectiva, será necesario acadar como mínimo 4 puntos para poder engardirlle a calificación obtida con outras actividades realizadas durante o cuatrimestre. O 20% restante corresponderá ás diversas actividades realizadas ao longo do curso (casos prácticos, probas teórico-prácticas, etc.). No caso de non superar a proba de maio-xunio (1ª oportunidade), na proba de xullo (2ª oportunidade) repetirase únicamente a proba obxectiva, conservándose a puntuación obtida nas actividades realizadas ao longo do curso.
Advírtese que a calificación atribuida ás distintas metodoloxías nas outras actividades realizadas durante o cuatrimestre distintas da proba obxectiva debe entenderse en sentido meramente orientativo, de forma que se durante o curso non se utiliza unha delas, a puntuación correspondente acrecerá ás que si se usaron.
O alumnado matriculado a tempo parcial con dispensa será avaliado do mesmo xeito que o alumnado matriculado a tempo completo. Respetaranse, polo tanto, as datas fixadas para cada proba e os seus valores(un 80% da calificación corresponderá ao resultado da prueba obxetiva teórica ou teórico-práctica. Dos 8 puntos que vale esta proba obxetiva, será necesario obter como mínimo 4 puntos para poder sumar a calificación obtida con outras actividades realizadas durante o cuadrimestre. O 20% restante corresponderase coas diversas actividades realizadas ao longo do curso (casos prácticos, probas teórico-prácticas, etc.). No caso deste alumnado, se se xustifica a imposibilidad de asistir os días fixados para a celebración das pruebas que puntúen ao longo do curso (o 20% da calificación global), poderase fixar unha data alternativa que se acordará entre o profesorado e o alumnado afectado.
|