Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Xestión de Instalacións Náutico Deportivas |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de Instalacións Náutico Deportivas | Código | 631G01516 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
A5 | Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
A45 | Capacidad para la gestión, dirección y control de empresas y actividades relacionadas con el ámbito marítimo. |
B1 | Aprender a aprender. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B12 | Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B19 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C10 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|