Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Estudo de necesidades e avaliación de programas |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Estudo de necesidades e avaliación de programas | Código | 652511206 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A8 B1 B4 B5 C1 C3 C7 | No que se recollerá as actividades realizadas, a súa avaliación; así coma as reflexións xeradas no grupo. | 20 |
Presentación oral | B1 B4 B5 C1 C3 C8 | Consistirá na presentación dos traballos tutelados realizados nas sesións interactivas. | 20 |
Proba mixta | A8 A9 B10 | Que constará de preguntas tipo test de resposta múltiple (o 50% da cualificación da proba) e preguntas de desenvovemento con resposta breve (50% da proba). | 60 |
Observacións avaliación | |||
Para que o alumnado poida ser avaliado segundo a planificación anterior, débese ter unha asistencia do 80% ás clases.
Para superar a materia deberán aprobar a proba mixta e o portafolios grupal. No caso de non aprobar unha delas, a cualificación final da materia será como máximo de 4 puntos (correspondendo cun 10 no portafolios). No portafolios, a avaliación pode ser diferente para cada membro do grupo xa que estará supeditada ao grao de implicación amosado por cada persoa. O ALUMNADO QUE ASISTA A MENOS DUN 80% DAS CLASES, deberá realizar un exame de carácter teórico-práctico que será o 100% da cualificación final. |
|