Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Asignaturas |
Complementos de formación para o ensino das ciencias I |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Complementos de formación para o ensino das ciencias I | Código | 652601111 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A15 A17 | Elaboración dun traballo sobre contidos e metodoloxías aplicadas ao ámbito científico. Valorarase: Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
10 |
Presentación oral | A15 | Presentación dun tema en base o material docente suministrado polo profesor. Valorarase: Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
40 |
Proba obxectiva | A15 A17 | Examen final sobre os contenidos da materia. Valorarase: Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. |
50 |
Observacións avaliación | |||
<p>La asistencia a las sesiones presenciales es obligatoria. </p><p>En
la primera oportunidad la calificación final será la media ponderada de las notas de los trabajos y de la prueba objetiva. Si el alumno no alcanza el 80% de asistencia no se evaluará el trabajo realizado a lo largo del curso y la calificación será de no presentado. </p><p>El alumnado que en la primera oportunidad haya obtenido una nota inferior a 5 debera repetir la prueba objetiva en la segunda. Si no alcanzó el porcentaje de asistencia exigido deberá realizar un examen práctico. La calificación final será la media ponderada de las notas obtenidas.&nbsp;</p><p><b>Os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia:</b></p><p>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;Deberán poñelo en coñecemento&nbsp;do&nbsp;profesor a primeira semana de clase</p><p>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>Na primeira oportunidad</b>, ademáis da proba escrita, terán que realizar, individualmente, todas as actividades/traballos propostos ó longo&nbsp;do&nbsp;curso e entregálos nas datas que estableza o profesorado. A cualificación final será a media ponderada das notas das actividades e traballos realizados durante o curso e da nota da proba escrita, debendo obter en cada unha das partes un aprobado (5 sobre 10).</p><p>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>Na segunda oportunidad,</b>&nbsp;deberán repetir ás partes non superadas (actividades/traballos e/ou proba escrita).</p><div><br /></div> |
|