Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Asignaturas |
Innovación docente |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Innovación docente | Código | 652606E42 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Asociar la innovación con la investigación permanente para que la escuela incorpore en la enseñanza los retos que tiene la humanidad y nuestro planeta: el giro digital y la democratización del conocimiento, la diversidad y la interculturalidad, las nuevas relaciones de género, la justicia social y la sostenibilidad. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CM3 CM6 CM8 |
|
Concebir a innovación educativa como unha actitud profesional imprescindible para respostar ás esixencias formativas da sociedade do coñecemento e aplicar a "sustancia espiritual" das TICs á enseñanza. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CM3 CM6 CM8 |
|
Comprender que a innovación no escenario da sociedade rede trascende a especificidade de cada área de ensino e busca superar as tradicionais barreiras entre o profesorado, o profesorado e o alumnado, entre o centro educativo e a comunidade e entre a “escola” e a vida. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CM3 CM6 CM8 |
|