Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprender a aprender. |
A33 A36 A38
|
B1 B3
|
|
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
|
B2
|
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
B5 B6 B16 B18
|
C4
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B10
|
|
Capacidade de busca e manexo de información. |
|
B11
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
B12
|
|
Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
|
B17
|
C1
|
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. |
|
B25
|
|
Coñecer os fundamentos científicos, matemáticos e tecnolóxicos do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A33
|
|
|
Coñecer a metodoloxía científica e promover o pensamento científico e a experimentación. |
A36
|
B13
|
|
Coñecer os momentos máis sobresaíntes da historia das ciencias e as técnicas e a súa trascendencia. |
A39
|
|
|
Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sustentable. |
A15 A39
|
|
|
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. |
A15 A32 A40
|
|
|
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
A41
|
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Adquirir os coñecementos para sensibilizarse e actuar sustentablemente a favor do medio ambiente |
A15
|
B13
|
|