Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Educación permanente |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Educación permanente | Código | 652G03008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Educación Permanente e Sociedade do Coñecemento |
1.1.Caracterización da sociedade do coñecemento e a economía do coñecemento. 1.2. Significado e implicacions da educación permanente no sistema educativo actual. |
2. Conceptualización da Educación Permanente | 2.1. Cara un concepto da educación permanente. Historia, definición e relación da educación permanente con outros conceptos: educación de adultos, educación recurrente, formación profesional… 2.2. Obxetivos, finalidades e principios metodolóxicos da educación permanente. 2.3. O papel da UNESCO na conceptualización da E.Permanente: Os catro pilares. |
3. Contradicións e problemas da posta en práctica da filosofía da educación permanente | 3.1. Confusión terminolóxica. 3.2. Confusión educativa. 3.3. Contradicións entre os seus principios e os seus obxetivos nun mundo global. |
4. O enfoque crítico da Educación Permanente: A Educación Popular e Paulo Freire | 4.1. A Educación Permamente Adaptativa vs. Educación Permanente liberadora. 4.2. A investigación participativa como método de intervención na realidade social. |
|