Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Interpretación do Patrimonio |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Interpretación do Patrimonio | Código | 662G01038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e comprender o concepto de Interpretación do Patrimonio | A1 A3 A6 A27 A30 A31 |
B1 B5 |
C2 |
Aprender a historia e filosofía da Interpretación | A1 A3 A6 A8 A19 A30 A31 |
||
Estudiar os principios de Interpretación e a súa aplicación práctica | A1 A3 A6 A13 A19 A27 A30 A31 A33 A34 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 |
C2 C4 |
Traballar a creatividade | A6 A8 A13 A24 A33 A34 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C5 |
Coñecer as principais técnicas empregadas habitualmente na Interpretación | A1 A3 A6 A8 A24 A30 A31 A32 A33 |
||
Coñecer os diferentes criterios de avaliación e a súa aplicación práctica | A1 A3 A8 A13 A23 A24 A30 A31 A32 A33 A35 |
B1 B4 B5 B6 B7 |
|
Aprender a aplicar correctamente os principais medios empregados en Interpretación | A1 A3 A5 A6 A8 A10 A13 A18 A19 A23 A24 A26 A29 A30 A31 A33 A34 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
|
Aproximarse ás fases da planificación con especial atención ao cálculo do potencial interpretativo dos recursos | A1 A3 A5 A6 A8 A13 A18 A23 A29 A30 A31 A32 A33 A35 |
B1 B3 B4 B5 B7 |
|
Saber planificar un percorrido baseado na interpretación secuencial e temática | A1 A3 A5 A6 A8 A13 A18 A19 A23 A24 A26 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Recoñecer a interpretación como un eficaz instrumento de xestión do patrimonio cultural e natural | A1 A2 A3 A4 A6 A8 A13 A18 A19 A23 A28 A29 A30 A31 A32 A34 A35 |
|