Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Animación de Personaxes |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Animación de Personaxes | Código | 730529037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introducción | Character TD. Diferentes sistemas de rigging. Ferramentas básicas de rigging e animación. Animación para videoxogos. Ídelle. |
Animación | Limpeza de animacións de captura de movemento. Mecánica. Ciclos. Acting. Lipsync. |
Rigging | O sistema columna vertebral- pelvis. Sistema pescozo-cabeza. Extremidade superior. Extremidade inferior. Twist. Stretching. Sistema de control global e secundario. Sistema facial. Look at. Skin. Blend shape. |
|