Guía DocenteCurso Escola Universitaria Politécnica |
Grao en Enxeñaría Eléctrica |
Asignaturas |
Instalacións Eléctricas en Media e Alta Tensión |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Instalacións Eléctricas en Media e Alta Tensión | Código | 770G02027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación | ||
Solución de problemas | A10 B1 B5 C3 | Véxase o exposto no apartado Portafolio. | 5 | ||
Portafolios do alumno | A6 A10 A26 A27 B1 B5 C3 | Nese apartado poden incluírse Prácticas de laboratorio Saídas de campo, Eventos científicos e/ou divulgativos Talleres Seminarios Traballos tutelados As distintas actividades realizaranse en función da disponibilidad de presupuestaria e de instalacións adecuadas e dos acordos aos que poida chegarse con entidades (empresas ou institucións) ou expertos (profesionais recoñecidos) externos á UDC. As prácticas de laboratorio, cando se realicen, formarán parte do conxunto de actividades, para as cales o alumno, en caso de non realizar un mínimo delas, terá un desconto na cualificación obtida polo resto de actividades evaluables, e que se denominarán actividades complementarias. O resto de actividades poderán ter a consideración de actividades complementarias ou de actividades con recoñecemento académico potestativo, que son aquelas que se organizan de forma transversal abarcando varias asignaturas da titulación. A participación nas actividades complementarias, así como a participación en Programas de Actividades Extracurriculares con Recoñecemento Académico Potestativo, organizadas ou coordinadas polo Área de Ingeniería Eléctrica, poderán reportar ao alumno puntos de cualificación adicionais estipulados na normativa específica de cada unha destas actividades, que se farán públicos no momento en que se convoque cada actividade. O número total de puntos de cualificación que obteña un alumno polo conxunto destas actividades se denota como N_4 e o seu valor máximo será N_4max. Calificación dos traballos tutelados: Unha vez entregado o traballo dentro do prazo fixado, a cualificación provisional, á espera da corrección do traballo, será de N_ 2max/2. Posteriormente, tralo seu corrección e en función da adecuación do mesmo aos obxectivos marcados no enunciado suscitado e da ejecución do mesmo, o profesor cualificará o traballo cun número de puntos de cualificación N_2 de 0 a N_ 2max. Esta cualificación é inapelable. A non realización do traballo, unha vez aceptado por parte do alumno, a cancelación do traballo polo profesor durante a súa realización ou a súa entrega fóra de prazo, non dan dereito á obtención de ningún punto de avaliación, pero tampouco supoñerá ningún tipo de sanción para o alumno, nin desconto de ningún tipo no resto de puntos de cualificación que poida obter o alumno. Adicionalmenta valorarase a asistencia regular ás clases da asignatura (incluíndo as clases dedicadas á solución de problemas). A asistencia só se valorará cando supoña unha porcentaxe maior ou igual que o 80% do número de controis de asistencia realizados. puntos de cualificación asignados N3. Puntuación máxima N3max puntos. Os alumnos que poidan xustificar documentalmente o seu imposibilidad de asistir ás clases (a criterio do profesor da asignatura), poderán obter unha puntuación equivalente a esta mediante a realización dun traballo voluntario baixo as normas de traballos complementarios. Na proba obxectiva poderán incluírse preguntas específicas para evaluar o rendimento na realización dalgunhas das actividades aquí citadas. |
20 | ||
Sesión maxistral | A6 A26 A27 A29 | Véxase o exposto no apartado Portafolio |
5 | ||
Proba obxectiva | A6 B1 B5 C1 | O mecanismo de corrección dos exames de desenvolvemento escrito é o seguinte. Inicialmente o alumno conta en cada exercicio co número de puntos máximo asignado a ese exercicio P_i,max. Por cada erro cometido ou apartado non resolto do exercicio iranse descontando puntos do exercicio en función dos cálculos non realizados e da gravidade dos erros, ou de en que medida os erros simplifiquen o modo de resolución do exercicio, tamén se poderán descontar puntos pola falta de orde ou legibilidad na resolución do exercicio, podéndose chegar a un mínimo de puntos de 0 en cada exercicio. Obtense así un número inicial de puntos en cada exercicio P_pi. Para determinar o número de puntos de cualificación N_1 tómanse en consideración, ademais dos puntos obtidos en cada exercicio do exame escrito, un conxunto de condicións adicionais que poden referirse, por exemplo, ao número mínimo de exercicios de cada tipo en que o número inicial de puntos debe ser maior do número de puntos necesarios para aprobar o exercicio P_i,aprob, ou ao número mínimo de prácticas que é necesario realizar, etc. O número máximo de puntos de cualificación do exame, en caso de non cumprirse algunha destas condicións denomínase N_S. En concreto, sexa P_pi o número previo de puntos de exame obtidos inicialmente no exercicio i trala corrección do exame e Q o número de actividades complementarias da asignatura levadas a cabo durante o curso. O número total de puntos de cualificación N_1 obtidos no exame e os puntos definitivos P_i, asignados a cada exercicio calcúlanse mediante as seguintes fórmulas: FÓRMULA 2 M=(N_1max/P_max)*Suma{1,N_E}(P_pi) FÓRMULA 3 Si CAA (CondiciónAdicional A)=Non entón +Si M<N_s entón ++Para i en {1,2,..., N_E}: P_i=P_pi; ++N1=M +Si non ++Para i en {1,2,..., N_E}: P_i=(N_S/M)*P_pi; ++N_1=N_S+Q_T; +Si non ++Para i en {1,2,..., N_E}: P_i=P_pi; ++N_1=M+Q_T;; FÓRMULA 4 Condición Adicional A: (función lóxica CAA: valor Si ou Non) Para i en {1, 2, …, Q}: +Si realizouse a actividade complementaria i entón q_i=1, +si non q_i=0;; Q_R=Suma{1,Q}(q_i) Para i en {1, 2, 3, …, N_E}: +Si Compensación=Non entón ++Si P_pi>=P_i,aprob entón d_i=1, si non d_i=0; ++Si non +++d_i=P_pi/P_imax;; C_A =Suma{1,N_A }(d_i) C_B=Suma{N_A +1,N_A +N_B}(d_i) Si Compensación=Non entón +CA1=(C_A =>int(N_A /2)+1). +CA2=(C_B>=int(N_B/2)+1); Si non +CA1=(C_A =>N_A /4+1/2). +CA2=(C_B>=N_B/4); +CA3=(Q_R>=Q_min) Si (CA3) entón +Q_T=0 si non +Q_T=Q_R-Q_min; N_S=N_S12 Si ((N_2>0) e (CA1) e (CA2)) entón N_S=N_S3; CAA=CA1 e CA2 e CA3 O mecanismo de corrección dos exames tipo test é o seguinte.. Unha pregunta considérase respondida correctamente cando a opción elixida é a correcta, e si ademais trátase dunha pregunta que require a realización dalgún cálculo, o resultado elixido coincide co resultado calculado. En caso contrario considérase que a pregunta non está respondida correctamente. Ás preguntas respondidas correctamente asígnanselles P_pi=P_i,max puntos de exame. Sea n_i o número de opcións de resposta de pregúntaa i. Ás preguntas non respondidas correctamente asígnanselles P_pi=?(f_i*P_i,max), puntos de exame, sendo f_i=1/(n_i-1), salvo que se trate dunha pregunta que requira a realización dalgún cálculo. Neste caso, si realizáronse os cálculos correspondentes, e a resposta seleccionada coincide co resultado dos cálculos realizados asignaranse á pregunta P_pi=0 puntos de exame. Ás preguntas non respondidas non se lles asignan puntos de exame. Nos exames tipo test, ademais das follas de enunciados e as de respostas, o alumno entregará as follas en que realizou os cálculos. Durante a revisión do exame, as preguntas respondidas de modo incorrecto, cuxa resposta atopar xustificada nas follas de cálculos, poden obter unha valoración en puntos de exame, en todo caso non superior a P_i,max, en función do tipo e número de erros realizados durante os cálculos, así como da xustificación que o alumno expoña para os erros cometidos. Os alumnos que non acudan á revisión de exame nas datas establecidas para iso, renuncian expresamente aos puntos que puidesen haberlles correspondido en caso de revisar as follas de cálculos entregadas. O número total de puntos de cualificación N_1 obtidos no exame e os puntos definitivos P_i asignados a cada exercicio calcúlanse mediante as seguintes fórmulas: FÓRMULA 5 M=(N_1max/P_max)*Suma{1,N_E}(P_pi) FÓRMULA 6 Si CAB(Condición Adicional B)=Non entón +Si M<N_S entón ++Para i en {1,2,...,N_E}: P_i=P_pi; ++N_1=M +Si non ++Para i en {1,2,..., N_E}: P_i=(N_S/M)*P_pi; ++N_1=N_S+Q_T;; Si non +Para i en {1,2,..., N_E}: P_i=P_pi; ++N_1=M+Q_T;; FÓRMULA 7 Condición Adicional B: (función lóxica CAB: valor Si ou Non) Para i en {1, 2, …, Q} +Si realizouse a actividade complementaria i entón q_i=1, +si non q_i=0; Q_R=Suma{1,Q}(q_i) N_S=N_S12 Si (N_2>0) entón N_S=N_S3; CAB=(Q_R>=Q_min) Si (CAB) entón +Q_T=0 si non +Q_T=Q_R-Q_min; O parámetro “Compensación” das condiciones adicionalé pode modificarse trala revisión dos exames a criterio discrecional do profesor, sempre que ao facelo non baixe a cualificación de ningún dos alumnos que se obtería aplicando esa condición. |
70 | ||
Observacións avaliación | |||||
|
|