Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Mestrado Universitario en Técnicas Estadísticas (Plan 2019) |
Asignaturas |
Técnicas de Remostraxe |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas de Remostraxe | Código | 614493022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro Segundo | Optativa | 5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Capacidade para comprender, formular, formular e resolver aqueles problemas susceptibles de ser abordados a través de modelos da estatística e da investigación operativa. |
A4 | Coñecer algoritmos de resolución dos problemas e manexar o software axeitado. |
A9 | Obter os coñecementos precisos para unha análise crítica e rigorosa dos resultados. |
B6 | Capacidade para iniciar a investigación e para participar en proxectos de investigación que poden culminar na elaboración dunha tese doutoral. |
B8 | Capacidade de traballo en equipo e de forma autónoma |
B10 | Capacidade de identificar e resolver problemas |
C1 | Ser capaz de identificar un problema da vida real. |
C2 | Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. |
C3 | Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. |
C4 | Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. |
C5 | Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. |
C6 | Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. |
C7 | Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. |
C8 | Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. |
C9 | Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. |
C10 | Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. |
|