Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Immersive, Interactive and Entertainment Systems |
Contents |
|
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Immersive, Interactive and Entertainment Systems | Code | 614G01062 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Introducción | 1. Introducción |
2. Programación de videojuegos y animaciones | 2.1. Introducción 2.2. Perspectiva histórica 2.3. Programación en 2D 2.4. Motores 3D 2.5. Inteligencia artificial en juegos 2.6. Desarrollo multiplataforma |
3. Contornos Inmersivos e de Visualización avanzada | 3.1 Realidad Virtual 3.2 Realidad Aumentada 3.3 Multiversos |
4. Periféricos | 4.1. Periféricos |
|