Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Official Master's Degree
1st four-month period
First
Obligatory
3
Language
Spanish
Teaching method
Face-to-face
Prerequisites
Department
Matemáticas Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Lombardía Cortiña, María José
E-mail
maria.jose.lombardia@udc.es
Lecturers
Lombardía Cortiña, María José
E-mail
maria.jose.lombardia@udc.es
Web
General description
O obxectivo xeral desta materia é que os estudantes adquiran as destrezas e competencias, a nivel de posgrao, no uso das probas de decisión estatística e das principais formas de mostraxe, ferramentas da estatística inferencial que resultan fundamentais á hora de realizar a recollida de información e a interpretación dos resultados nunha investigación social ou de mercados.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.