Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Economía Aplicada 1 Socioloxía e Ciencia Política da Administración Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Garcia Docampo, Manuel
Lamela Viera, Maria del Carmen
Lopez de Lera, Diego Constantino
Novo Corti, Maria Isabel
Perez Carames, Antia
Santiago Gómez, Elvira
Correo electrónico
manuel.garcia.docampo@udc.es
carmen.lamela@udc.es
d.lopezd@udc.es
isabel.novo.corti@udc.es
antia.perez@udc.es
elvira.santiago@udc.es
Web
Descrición xeral
O Traballo Fin de Máster (TFM) constitúe a elaboración e defensa pública dun traballo de investigación que supoña (e demostre) a posta en práctica das competencias adquiridas polo alumnado ao longo do Máster e que lle capacitan para realizar as tarefas profesionais ás que este título vai dirixido.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías