Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
Quantitative techniques applied to tourism |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Quantitative techniques applied to tourism | Code | 615524010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Basic |
MUÑOZ CABANES, A. Y OTROS (2010). Introducción a la Estadística para el turismo. Ediciones académicas MUÑOZ ALAMILLOS, A. SANTOS, J. (2007). Estadística para estudios de turismo. Ediciones académicas RAMIL, M.; REY, C.; LODEIRO, M.; ARRANZ, M. (2013). Introducción a la Econometría. Teoría y práctica. Reprografía Noroeste, S.L. PÉREZ, C. (2012). Econometría Básica. Aplicaciones con EVIEWS, STATA, SAS y SPSS. Ibergarceta Publicaciones, S.L. |
Utilizaranse ademais distintas fontes de datos e outro material, que se publicarán no Moodle da materia ao longo do curso. |
|
Complementary |
REY, C. y RAMIL, M. (2007). Introducción a la Estadística Descriptiva. A Coruña: Netbiblo. CASAS SANCHEZ, J. M. Y OTROS (2010). Estadística para las Ciencias Sociales. Centro de Estudios Ramón Areces, S. A. CAMARERO, L. Y OTROS (2013). Estadística para la investigación social. Madrid: Garceta |
|
|