Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Subjects |
Management of Journalistic and Audiovisual Content |
Sources of information |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Management of Journalistic and Audiovisual Content | Code | 616531001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Basic | |
García de Castro, M. Información Audiovisual en el entorno digital, Tecnos, Madrid, 2014. Peralta, M. Teleinformativos. La noticia digital en televisión, Editorial UOC, Barcelona, 2012. Poveda, M. A. Periodismo televisivo, Centro de Estudios Financieros, Madrid, 2013. Resano, H. La trastienda de un informativo. Alienta Editorial, Barcelona, 2016. KOTLER
PHILIP. (2017): Marketing, 16ª edición. Editorial: Addison-wesley. CHARAN
ASHOK. (2015): A Practitioner's Guide to Marketing Analytics and Research
Methods. Ed: World
Scientific. SANTESMASES, M. (2010): Marketing: Conceptos y estrategias. Ed. Pirámide. |
|
Complementary | |
RECURSOS WEB 1. Marketing Directo http://www.marketingdirecto.com/ 2. Instituto Nacional de Estadística http://www.ine.es/ 3. Datacentric: www.datacentric.es 4. ONTSI: www.ontsi.red.es 5. IAB: www.iabspain.es
|
|