Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Lexislación Audiovisual |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Lexislación Audiovisual | Código | 616531013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
- Dereito audiovisual |
1. O produtor audiovisual como empresario - Consideracións xerais. - Contorna legal da produción audiovisual. - Relacións con institucións como o ICAA, asociacións de produtores, etc. 2. Introdución á Propiedade Intelectual: - Obras protexidas. - Dereitos morais e dereitos de explotación. - Dereitos de autor e dereitos afíns. - A xestión colectiva obrigatoria ( EGEDA, SGAE, DAMA e outras). - O Rexistro da Propiedade Intelectual. - A Propiedade Industrial. - O dereito de imaxe. 3. Creación dun proxecto: - Obras derivadas e adaptacións. - Utilización de músicas e/ou fragmentos doutras obras. - Creacións orixinais: idea, argumento, guión. - Precontratos 4. Os autores da obra audiovisual: - Consideracións xerais. - O guionista. - O director-realizador. - O compositor das músicas. 5. A contratación de persoal artístico: - Consideracións xerais. 6. A contratación de persoal técnico: - Consideracións xerais. 7. Outros aspectos da produción: - Os seguros: clases e contidos. - Permisos e autorizacións para a rodaxe. - Product placement e merchandising. - Labores de postproducción: os materiais e o seu depósito. 8. O contrato de produción: - Consideracións xerais. - Os acordos de coprodución e investimento financeira. -As coproducións internacionais. 9. A distribución: - Consideracións xerais. - Modalidades de explotación: Cinema, Internet, Televisión e Vendas internacionais. - Consideración especial a novos medios e modelos de negocio. |
-Dereito na contorna dixital | 1. Propiedade intelectual: - Aproximación á propiedade intelectual. - Links e comunicación pública. - Rexistro da propiedade intelectual - Licenzas libres 2. Dereitos Fundamentais: - O Regulamento Xeral de Protección de Datos. - Dereitos fundamentais e imaxes - A cámara oculta en xornalismo. - A lei de seguridade cidadá e o xornalismo. |
-Contratos I | 1. Nocións prácticas da Propiedade Intelectual: - Que é e que protexe a Propiedade Intelectual - Duración e Limites - Dereitos de autor e dereitos conexos - As editoriais - As Entidades de Xestión |
-Contratos II | 1. Os "dereitos" dos programas de TV: - Obras e gravacións audiovisuais. - As obras preexistentes: Os “Dereitos de Sincronización” eu o “Dereito de formato”. - Dereitos de Propiedade Industrial: As marcas. - Os chamados “Dereitos de Imaxe”. - Dereitos á Honra e á Intimidade Persoal e familiar. - O dereito á información. 2 Análise de contratos tipo: - Encargo de produción: clásico ou novas plataformas. - “Venda” de de Formatos: opción e licenza. |
|