Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Dirección de Produción Audiovisual |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección de Produción Audiovisual | Código | 616531020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
- Produción cinema I. |
1. Formatos de gravación. - Preprodución. - Gravación. - Postproducción e entrega á cadea. 2. Conceptos xerais para a elaboración dun orzamento: - Tempo – Calendario pre- grab-post. - Partidas. Conceptos. Porcentaxes. - Onde se vai o diñeiro nunha serie de tv? - Custo. - Diversos formatos de orzamento en función do proxecto. - Exemplos en excell. |
- Produción cinema II. | 1.Financiamento público: - Rexional (Galicia – Agadic) - Nacional ( ICAA) - Internacional - outros 2. Financiamento privado. 3. Exemplo de plan de financiamento. 4. Dúbidas sobre a construción dun orzamento. |
- Produción cinema III. | 1. Análise das decisións estilísticas, existenciais e económicas dun produtor á longo da súa carreira. 2. Desenvolvemento e análise de plans de financiamento. |
-Produción en televisión. | 1. O traballo do produtor. 2. El éxito e o fracaso: exemplos. 3. Da idea á realidade. 4. A produción de documentais |
-Produción multipantalla. | 1. Modelos de Distribución: 1.1.Puntos de venda. 1.2.Plataformas Online. 1.4. Streaming. 1.5. Advergaming. 1.6. Free2Play. 1.7. Early Access. 1.7.Xogos episódicos. 1.8. Competicións online de videoxogos. |
-Produción videoxogos. | 1. Os videoxogos como xeradores de contido audiovisual: - O fenómeno dos espectadores de videoxogos. - Plataformas de distribución: o caso de Twitch. tv. - Modelos de xeración de ingresos a través dos contidos. 2. eSports: -Que son os eSports. -A industria dos eSports: cifras e datos a nivel mundial. -Panorama nacional. -Os eSports como xeradores de audiencias e contidos 3. Contidos Audiovisuais en eSports: -Os formatos audiovisuais nos deportes electrónicos. -Canles e distribución dixital. -Xeración e “ drive” de audiencias. |
|