Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
![]() |
![]() |
![]() |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Forecasting Market Needs: Analysis of Repositories and Schedules | Code | 616531021 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Basic |
![]() ![]() ![]() ![]() |
TOM PETERS –”NUEVAS ORGANIZACIONES EN TIEMPOS DE CAOS “ EDIT – DEUSTO JOSE Mª GASALLA –”LA NUEVA DIRECCIÓN DE PERSONAS” MARCO PARADOJICO DEL TALENTO DIRECTIVO.EDIT. –PIRAMIDE. BRANDON TARTIKOFF – “THE LAST GREAT RIDE” EDIT –TOURTLE BAY BOOKS JOHN SCULLEY – “DE PEPSI A APPLE” SPENCER JONSON,MD :”QUIEN SE HA LLEVADO MI QUESO”. EDIT. EMPRESA ACTIVA. KARL ALBRETCH . “ LA INTELIGENCIA SOCIAL” EDIT.VERGARA MICHAEL PORTER –”ESTRATEGIA COMPETITIVA”. EDIT –CECSA-MÉXICO.FREE PRESS-USA JOSE
CARLOS JARILLO –”DIRECCIÓN
ESTRATÉGICA” .EDIT –MCGRAW HILL TOM
PETERS –”EL
CIRCULO DE LA INNOVACIÓN”. EDIT.COLECCIÓN REVISTA NEGOCIOS
TOM
PETERS –”RE
– IMAGINA”.LA EXPERIENCIA EMPRESARIAL EN UNA ERA PERTURBADORA.EDIT
-PEARSON |
|
Complementary | |
|
|