Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Pedagoxía da actividade física e do deporte |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagoxía da actividade física e do deporte | Código | 620G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Conceptos básicos da Pedagoxía da actividade física e do deporte | - A educación, a Pedagoxía e as Ciencias da Educación - A Pedagoxía da actividade física e do deporte: Educación Física e Pedagoxía Deportiva - Perspectiva ecolóxica da Educación Física: O centro educativo e o profesorado de EF como eixo do fomento dos estilos de vida activos para a formación dun alumnado ben educado fisicamente |
Tema 2. Teorías críticas da educación e a súa incidencia na escola actua e no contexto da EF e o deporte. |
- Ideoloxías, curriculum oculto e a súa implicación na EF e no deporte. - A teoría da reproducción - As teorías da producción: corrente comunicvativa |
Tema 3. Condicionantes do proceso de ensino-aprendizaxe |
- Estilos de comunicación e estilos de ensino - O profesor/a de Educación Física * O pensamento do profesor/a: Coñecemento profesional e preocupacións docentes *O comportamento do profesor/a: Destrezas docentes - O alumno/a ben educado/a fisicamente * O pensamento do/o alumno/a: Autoconcepto, percepcións, motivación, atención e atribución causal * O comportamento do/o alumno/a: Aspectos cuantitativos (variables de contexto, programa e diferenzas individuais) e cualitativos (estilos de participación) |
Tema 4. A Educación física na escola na lexislación actual. |
- Introdución aos elementos curriculares - Lexislación educativa - Proceso de concreción curricular: desde a lei á aula - Interdisciplinaridad e transversalidade |
Tema 5.- Atención á diversidade e educación en valores na Educación Física e no deporte en idade escolar |
- Principios de intervención educativos -Atención á diversidade individual e social na Educación Física - Aprendizaxe cooperativo - Educación en valores -Valores abordables desde a EF e o deporte en idade escolar -Experiencias de educación en valores |
|