Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Asignaturas |
Atención Temperá |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Atención Temperá | Código | 651516011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A atención temperá | Conceptualización do desenvolvemento e a atención temperá desde as diferentes escolas psicolóxicas Modelo ecolóxico/modelo integral de intervención en atención temperá Niveis e vertentes da intervención na atención temperá |
2. Factores de risco biolóxico e socio-ambiental: influenza sobre o desenvolvemento infantil | Factores de risco biolóxico Factores de risco socio-ambiental |
3. Procesos e instrumentos de avaliación na atención temperá | Procesos de avaliación. Diagnóstico funcional, sindrómico e etiolóxico Instrumentos de avaliación: escalas e inventarios de desenvolvemento. |
4. Ámbitos e programas de intervención na atención temperá | Principais ámbitos de actuación: Centros de Desenvolvemento Infantil e Atención Temperá (CDIAT), servizos sanitarios, servizos sociais e servizos educativos. Intervención nas diferentes áreas do desenvolvemento. Programas de atencion temperá nas diferentes discapacidades: discapacidade motora, síndrome Down, trastornos do espectro autista, deficiencia auditiva, plurideficiencias. |
|