Teaching GuideTerm University College of Physiotherapy |
Grao en Fisioterapia |
Subjects |
PHYSIOTHERAPY IN PHYSICAL ACTIVITY AND SPORT |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | PHYSIOTHERAPY IN PHYSICAL ACTIVITY AND SPORT | Code | 651G01025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender os distintos mecanismos das lesións no deporte e as bases para a súa prevención | A1 A3 |
C1 |
|
Coñecer e comprender as bases, así como as particularidades de atención da Fisioterapia da Actividade Física e Deportiva | A1 A3 |
C1 |
|
Coñecer as adaptacións dos distintos tecidos ao exercicio e as bases do seu tratamento mediante fisioterapia da Actividade Física e o Deporte. | A1 A3 |
B1 |
C1 |
Coñecer as lesións máis frecuentes que se producen na Actividade Física e o deporte, o seu tratamento médico; o seu diagnóstico, prognóstico, avaliación e as técnicas máis adecuadas para o seu tratamento de fisioterapia. | A1 A3 |
C1 |
|
Coñecer os métodos e/ou técnicas de intervención de Fisioterapia, máis adecuados previr ou tratar lesións derivadas da práctica de Actividade Física e Deporte; así como para aumentar o rendemento dos deportistas | A3 |
C1 |
|
Saber realizar o exame e valoración adecuadados ao estado funcional do deportista / practicante de Actividade Física. | A3 A6 A7 |
C1 |
|
Seleccionar e aplicar os métodos e/ou técnicas de intervención de Fisioterapia máis adecuados previr ou tratar lesións derivadas da práctica de Actividade Física e Deporte; así como para aumentar o rendemento dos deportistas. | A3 A7 A8 |
C1 C9 |
|
Coñecer a resposta apropiada na lesión aguda ou crónica, tanto na competición como no adestramento, tendo en conta a coordinación previa con outros profesionais para identificar e establecer roles e responsabilidades. | A1 A3 |
B4 |
C1 |
Comprender a importancia da actualización constante de coñecemento e a revisión crítica da información. | A17 |
B2 B3 B5 |
C6 |
|