Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Psychological assessment and intervention in learning disabilities |
Methodologies |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Psychological assessment and intervention in learning disabilities | Code | 652438023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Mixed objective/subjective test | Serve para avaliar a comprensión e dominio dos contidos teórico-prácticos adquiridos ao longo do curso. Consistirá nunha proba escrita con preguntas tipo test e preguntas abertas de resposta breve. |
Supervised projects | Realizaranse varios traballos dirixidos enfocados á avaliación e intervención nas dificultades de aprendizaxe. |
Collaborative learning | O campo profesional e investigador da internveión e avaliación implica un recoñecemento á inter e multidisciplinariedade; é por este motivo que o traballo en equipo, o desenvolvemento de actitudes e habilidades para actuar neste ámbito obliga a plantexarse certas habilidades e actitudes de aprendizaxe permanente e creativa; no ámbito actual é necesario recurrir a aprendizaxe creativa, a aprender cos e dos demais polo que a aprendizaxe colaborativa ten que ser un ámbito continuo de entrenamento e estimulación; aprender dos demáis é a única vía posible para mellorar neste campo así como o de permitir un continuo aprendixaxe imprescindible cando se trata de axudar ou de poder prestarlle atención a outra persoa. |
Case study | Sobre os contidos dos temas analizanse casos co obxecto de proceder á sua análise e estudo, no que se solicitará comunicación funcional, rigor e empatía |
Workbook | Realizarase lecturas de artigos e monografías sobre contidos específicos da materia |
Directed discussion | A discusión como dinámica de grupos permite elaborar, restruturar ou crear novos esquemas de coñecemento polo que o protagonismo das persoas debe ser máximo en canto ás anteriores estratexias |
|