Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Subjects |
From Integration to Inclusive Education in Students with Special Needs |
Contents |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | From Integration to Inclusive Education in Students with Special Needs | Code | 652439010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
2. A integración educativa | 2.1. A crítica práctica á educación especial 2.2. A crítica teórica á educación especial |
1. A xénese da anormalidade máis alá dos factores psicbiolóxicos | 1.1. Deconstrucción e reconstrucción do coñecemento en Educación Especial 1.2. A segregación educativa |
3. A perspectiva inclusiva | 3.1. : unha crítica ás bases teóricas e prácticas da integración educativa |
|