Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
Reformas e innovacións educativas: entre a política educativa e a práctica escolar |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Reformas e innovacións educativas: entre a política educativa e a práctica escolar | Código | 652439029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos críticos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A7 | Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas. |
A8 | Ser capaz de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento, a innovación nos procesos educativos, a avaliación e o cambio. |
A9 | Ser capaz de aplicar os métodos e técnicas da avaliación de competencias profesionais como instrumentos de diagnóstico en orientación profesional. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B4 | Traballar de forma colaborativa. |
B7 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|