Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Special Needs and Curriculum Adaptation |
Assessment |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Special Needs and Curriculum Adaptation | Code | 652511211 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Seminar | A7 A8 B2 B3 B4 | Tomaranse en conta na avaliación a. A participación activa e informada na discusión dirixida. A aportación de materiais e análise riguroso dos mesmos. b. A análise, interpretación e elaboración de propostas de acción pedagóxica na sua abordaxe |
40 |
Student portfolio | B2 B3 B4 B10 C6 | A avaliación contemplará o traballo do portafolio que se realiza na actividade presencial e non presencial: - O desenvolvemento do traballo interactivo no seminario: participación activa e informada, búsqueda e aportación de información, reflexión e creatividade. - Análise e reelaboración da información aportada. Calidade da aportación |
60 |
Assessment comments | |||
O alumnado con recoñecemento oficial de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir a titorías para fixar as sesións interactivas e expositivas nas que poderá estar presente co fin de determinar os traballos sustitutorios, se fose o caso. Nesta titoría será informado do procedemento de avaliación que será o que resulte máis acaído en función da súa presencia/ausencia nas sesións interactivas. Recoméndase Débese facer
|