Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Subjects |
Management and innovation of socio-educational institutions |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Management and innovation of socio-educational institutions | Code | 652512214 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Seminar | A2 A10 A11 B2 B5 B7 B12 B13 B14 B15 B16 C4 C6 C7 C8 | Valorarase a participación nas sesións presenciais, especificamente no que se refire a: - Comprensión dos contidos abordados. - Apoio na documentación traballada. - Calidade das argumentacións (coherencia lóxica, capacidade explicativa...). - Creatividade das achegas. - Capacidade de establecer conexións coa experiencia (exemplificación). - Problematización e cuestionamento. - Claridade e corrección lingüística. |
30 |
Student portfolio | A2 A6 A8 A10 A11 B2 B5 B7 B12 B13 B14 B15 C4 C6 C8 | Implica un estudo amplo e profundo das cuestións clave abordadas na materia, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. Valoraranse as capacidades de razoamento (argumentación, sinerxías...), síntese, creatividade e orixinalidade, espírito crítico, precisión conceptual e calidade da redacción, empregando unha linguaxe propia do contexto disciplinar. | 70 |
Assessment comments | |||
Na segunda oportunidade avalíanse as mesmas tarefas que na primeira: seminario e cartafol. A |
|