Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Asignaturas |
Aplicación de las TIC en la Innovación Educativa |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Aplicación de las TIC en la Innovación Educativa | Código | 652534001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 1º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Análisis de fuentes documentales | Indicaranse na aula as que teñen caracter obrigatorio e as que teñen un caracter opcional. |
Prácticas a través de TIC | Asesoramento aos grupos de traballo para o manello das ferramentas tecnolóxicas. Basearanse no traballo con distintos recursos na rede, con distintos programas de software gratuíto e ferramentas de autor e coa pizarra dixital. Finalmente, a través da exposición na aula, cada grupo compartirá os traballos realizados cos demais grupos. |
Trabajos tutelados | Atención personalizada para a realización das actividades ou tarefas e das lecturas correspondentes. |
Sesión magistral | Realizarase ao inicio de cada unidade temática, ou cando através do seguimento do traballo de aula e individual, se perciba a necesidade de aclarar ou introducir conceptos esenciais ou novidosos. |
Foro virtual | Asesoramento aos grupos de traballo para o manello das ferramentas tecnolóxicas. Utilización do foro da aula virtual moodle da UDC. |
Portafolio del alumno | O alumnado terá que realizar unha recolleita dos contidos elaborados na aula para a partir de aí, analizalos, interpretados e enriquecer as opinións propias coas achegas dos autores propostos na bibliografía adxuntada ou outros autores lidos polo alumnado. |
Prueba mixta | A proba mixta constituirá unha actividade final da materia con carácter avaliativo a través da que o alumnado deberá dar resposta a varias cuestións facendo un tratamento global e integrado dos coñecementos adquiridos, de acordo co conxunto de contidos abordados en torno ás diferentes dinámicas de traballo ao longo da materia. |
|