Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Asignaturas |
Practicum |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum | Código | 652606606 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Discusión dirigida | Ten por obxectivo a reflexión e análise da experiencia de prácticas. Realízase en dous momentos que se corresponden coas sesiòns de seguimento e avaliación final. As temáticas que van ser obxecto de discusión son os contidos que se específican no apartado correspondente desta guía. |
Portafolio del alumno | Adopta a forma que se establece para a memoria de prácticas. Polo tanto ha de incorporar os contidos que se indican no documento marco do Practicum. |
Sesión magistral | Está destinada á presentación dos aspectos organizativos e currículares do Practicum (funcións do profesorado titor, duración, avalación e sesións de seguimento e final) e ofrece pautas sobre os aspectos a observar e analizar, establecendo conexións coas materias do módulo xenérico e especifico que aportan máis elementos para a observación e análise do que acontece a nviel de centro e de aula. |
Salida de campo | A saída de campo corresponde coa estadía do alumnado no centro de Prácticas. No caso do itinerario de FOL abarca dous períodos. O primeiro de toma de contacto abrangue do 13 o 15 de xaneiro. O segundo vai do 17 de febreiro ó 3 de abril. Este período de formación permítelles : - Achegarse á realidade do ensino para ir configurando unha visión propia, fundamentada e vivencial do centro e da aula. - Observar e reflexionar, vinculando as aportacións teóricas e legais das materias do Mestrado co que acontece a nivel de centro e de aula. - Deseñar e por en práctica unha proposta didáctica. |
|